LUVTruck.com

phpBBV3 Message Board
It is currently Sat Sep 22, 2018 8:28 pm

All times are UTC - 6 hours




Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
 Post subject: Air bags for LUVs'
PostPosted: Tue Nov 19, 2002 6:42 am 
Does anyone out there know of air bag conversion kits etc for the luv?

I cant seem to find any joy with my search. I want a practical ride height for crusin' and to be able to drop the chassis on the deck for shows for a megga low stance. The rear end is no problem finding pneumatic bags but the front,,,,,?,,,, what a headache!!!!!! :roll:

"whith a mig welder and a slide hammer you can do anything" 8)


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 19, 2002 9:11 pm 
Offline
Feel the Steel
User avatar

Joined: Sun May 12, 2002 11:57 am
Posts: 3847
Location: Y Omen
You are going to have to do like your sig line! Mig one up yourself. I would look into a kit for a Toyota or Mazada as they are torsion bar set up also. I am going to have the same problem someday when I get rich and ambitious. I want mine to sit on the ground!!!

_________________
Click on C.M. logo to go to my webpage
Image

RIP R.J.B.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 20, 2002 2:43 am 
Offline
Addicted to LUV
User avatar

Joined: Fri May 17, 2002 8:09 pm
Posts: 2030
Location: s/e ohio
i dont know what yall talkin about :?
i body dropped mine in like 15-20 min :D

Image

Image

_________________
I like my steak like I like my women, young, tender and bloody.

All I need is my weed, women, and wine. -Edge City Outlaws


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 20, 2002 12:53 pm 
Offline
Addicted to LUV
User avatar

Joined: Wed Jul 31, 2002 10:15 pm
Posts: 1490
Location: Colorado Springs
damn larp,it looks pretty good that low. :mrgreen:


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 20, 2002 2:56 pm 
Offline
Addicted to LUV
User avatar

Joined: Fri May 17, 2002 8:09 pm
Posts: 2030
Location: s/e ohio
i thought so too :D
im not a big fan of lowered trucks, (always thought what the hells the point :? ) but hhhhmmm, maybe when i can get another truck ill toy w/ it :twisted:

btw as you can see my photoshop skills are not all that good :lol:

_________________
I like my steak like I like my women, young, tender and bloody.

All I need is my weed, women, and wine. -Edge City Outlaws


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 20, 2002 9:53 pm 
Offline
Addicted to LUV
User avatar

Joined: Fri Sep 20, 2002 12:49 am
Posts: 3078
Location: North Mississippi
DAMN.... you had me fooled.... 8O

You could have just left it out in the open and most people would not have caught that. wtg :lol:


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 21, 2002 5:37 am 
Well for a rush job the body lowering looked pretty cool, nearly bought it too lol,

I'm only using the luv chassis as a platform for my project though. I tried channeling the body I'm using over the chassis but it didn't work.

Hey how do you get pics in this thing anyway?,,,, I wanna stick a pic in here?


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 21, 2002 8:24 pm 
Offline
Addicted to LUV
User avatar

Joined: Fri May 17, 2002 8:09 pm
Posts: 2030
Location: s/e ohio
sherro, this is part of the FAQ from another message board im at alot tells ya how to post pics and do other cool stuff. both this board and that one are php so it works.
http://www.jbodyforum.com/faq.php?mode=bbcode#9

btw thanks for the good remarks everyone on my photochop :D , i think i may play w/ it a little more, see if i can change the color, add some flameage, and some nicer rims.
hhhmmmm maybe a bigass blower sticking outta the hood??????? :D :lol:

_________________
I like my steak like I like my women, young, tender and bloody.

All I need is my weed, women, and wine. -Edge City Outlaws


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 21, 2002 11:19 pm 
Offline
Addicted to LUV
User avatar

Joined: Wed Jul 31, 2002 10:15 pm
Posts: 1490
Location: Colorado Springs
hey larp,when your ready to part with the rims contact me.i really like them and i can't find a good set.i will for sure buy them from you :lol:


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 22, 2002 6:45 am 
:P hey larp,,,, why not do a 3" roof chop while your at it????? 8)


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 22, 2002 5:14 pm 
Offline
Addicted to LUV
User avatar

Joined: Fri May 17, 2002 8:09 pm
Posts: 2030
Location: s/e ohio
Anonymous wrote:
:P hey larp,,,, why not do a 3" roof chop while your at it????? 8)


hmmm not a bad idea,,,, THANKS :D

_________________
I like my steak like I like my women, young, tender and bloody.

All I need is my weed, women, and wine. -Edge City Outlaws


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 22, 2002 8:35 pm 
Offline
Addicted to LUV
User avatar

Joined: Fri May 17, 2002 8:09 pm
Posts: 2030
Location: s/e ohio
blown, slammed, chopped, shaved, painted, flamed, and tinted :D

Image

damn i wish it was this easy :lol:

_________________
I like my steak like I like my women, young, tender and bloody.

All I need is my weed, women, and wine. -Edge City Outlaws


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 23, 2002 2:21 am 
hehe.. not bad....


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 23, 2002 7:52 am 
Offline
Addicted to LUV
User avatar

Joined: Wed Jul 31, 2002 10:15 pm
Posts: 1490
Location: Colorado Springs
pretty cool


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC - 6 hours


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group